domingo, 24 de febrero de 2008

"Què he aprés amb aquesta activitat"

Primerament he de dir que durant la cració del meu "blogger" he estat molt nerviosa, ja que era la primera volta que feia una cosa d'estes i no sabia que surtiria. Mentre mirava els bloggers guanyadors pensava que eixes persones que saben fer totes eixes coses de posar pel·lícules, fotos, imatges... és perquè han estudiat informàtica i treballen fent pàgines webs o algo per l'estil i estan tot el dia enganxades a la red.

Després d'unes horetes per açi provant, borrant, fent i desfent tal com ha indicat Jordi, m'he donat conte que no és tant difícil com m'imaginava i que tot el món pot tindre un blogger, pitjor o millor, però no fa falta saber massa d'informatica, com jo m'imaginava, encara que a mi, me quede molt per aprendre. Crec que per a fer un bon blogger el "secret" està en la pràctica, com en la majoría de coses.

Realmentment no estic molt posa a les noves tecnologies i sé que me costarà molt aquesta assignatura, però ho intentaré, clar que sí!

La veritat, penso que encara és pronte per saber si m'agradarà o no aquesta assignatura, el que sí que sé segur, és com he dit abans, que em costarà prou i per tant m'hauré d'esforçar molt.

El que aprés de moment en aquesta assignatura, és a crear un blogger, però sobretot he aprés a probar coses noves. Segurament si una amiga m'aguera dit que li creara un blogger l' haguera ignorat perquè primerament no sabia què era i segona no sabia com és feia. Per sort o per desgràcia com no ha sigut una amiga la que meu a dit, m'he hagut d'espavilar per fer-ho i crec que simplement el fet d' haver creat un blogger m'ha ensenyat, com ja he dit, a probar coses.

Un inconvenient que tindré en aquesta assignatura serà que en casa no tinc internet i per tant m'hauré de quedar en la uji per a fer els traballs, que pel que m'han contat seran molts els que haurem de fer. En aquest aspecte estic asustà perquè si ja me coste dominar l'ordinador, no em vull imaginar fer els treballs. Enacara que és una cosa a la que m'he d'enfrentar i que després d'aquesta experiència, crec que ho superarè.

En resum serà un repte al qual m'ahuré d'enfrentar i al què espero vénçer!

Salutacions a tots!

No hay comentarios: